yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

اطلاعاتی در مورد ساندرو

آپشن های خودرو ساندرو

صنعت خودروی ایران مدت هاست که با رنو فرانسه ارتباط دارد و "ساندرو" یکی از چندین محصول در این زمینه است. اولین محصول رنو در سال 1297 هجری قمری به ایران آمد و نشان را در سرزمین ما قرار داد. البته، رنو سابقه بسیار کمی به عنوان تولید کننده در ایران دارد. زیرا در سال 2002 بود که این شرکت با انعقاد قرارداد با سازمان توسعه و نوسازی به شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران تبدیل شد.

تاریخچه خودرو ساندرو

ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد "مشخصات ساندرو" قرار داده ایم. سدان خانوادگی از مارس 2006 آغاز شد. حدود 4 سال بعد، ماشین مگان و سپس وانت تندر به ایران باز شد. 9 سال از آغاز تولید تندر 90 می گذرد و سرانجام زمان ساخت و عرضه این خودرو فرا رسیده است که بسیاری آن را نسخه هاچ بک تندر 90 می دانند. محصولی به نام رنو ساندرو. یک سال بعد، نسخه کراس این خودرو در سال 2016 با گسترش پلت فرم وارد بازار کشور شد و فروش آن از نیمه دوم همان سال آغاز شد.

مدت هاست که رنو ساندرو (sandero) استپ و هر آنچه در صنعت خودروی ایران است با رنو فرانسه مرتبط بوده و ساندرو یکی از چندین محصول در این زمینه است. اولین محصول رنو در سال 1297 هجری قمری به ایران آمد و نشان را در سرزمین ما قرار داد.شما با مطالعه این مقاله اطلاعاتی درمورد "آپشن ساندرو" بدست خواهید آورد.  البته، رنو سابقه بسیار کمی به عنوان تولید کننده در ایران دارد. زیرا در سال 2002 بود که این شرکت با انعقاد قرارداد با سازمان توسعه و نوسازی به شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران تبدیل شد.

درباره ساندرو

ما در این مقاله به "بررسی ساندرو" پرداخته ایم. اولین خودروی رنو ساخته شده در ایران تندر 90 بود. تولید این سدان خانوادگی از مارس 2006 آغاز شد. حدود 4 سال بعد، ماشین مگان و سپس وانت تندر به ایران باز شد. 9 سال از آغاز تولید تندر 90 می گذرد و سرانجام زمان ساخت و عرضه این خودرو فرا رسیده است که بسیاری آن را نسخه هاچ بک تندر 90 می دانند. محصولی به نام رنو ساندرو. یک سال بعد، نسخه کراس این خودرو در سال 2016 با گسترش پلت فرم وارد بازار کشور شد و فروش آن از نیمه دوم همان سال آغاز شد.

روند ساخت ساندرو

ساندرو در مرکز تحقیقات رنو تکنوسنتر فرانسه با همکاری دو تیم برزیلی و رومانیایی طراحی شد. پس از تکمیل توسعه، ساندرو برای اولین بار در دسامبر 2007 به عنوان مدل رنو در برزیل معرفی شد. اندکی بعد، در مارس 2008، این خودرو با مارک داچیا در نمایشگاه ژنو معرفی و در اروپا راه اندازی شد. داچیا ساندرو در برخی کشورها از جمله ایران، هند، مصر، روسیه، آمریکای جنوبی، مکزیک و آفریقای جنوبی با نشان رنو در دسترس است.

آپشن ها و ویژگی های ساندرو

با توجه به پلت فرم مشترک با تندر 90، برخی از قسمت های این دو خودرو دارای شباهت هایی هستند. این شباهت های ظریف مردم را به سوء تفاهم در مورد مشترکات بین دو خودرو سوق می دهد. ارتفاع دو ماشین از سطح زمین برابر با یکدیگر 12 سانتی متر است. ارتفاع کل این اعداد یکسان است.

در مقایسه با مدل سنتی، افزایش ارتفاع مسیر از زمین قابل پیش بینی است ؛ طبق کاتالوگ این شرکت، 6 سانتی متر بالاتر از ساندرو معمولی است. به دلیل افزودن برخی عناصر به بدنه، اندازه با ساندرو کمی متفاوت است، از جمله طول مدل Stepway، عرض و ارتفاع به ترتیب 4، 7 و 50 میلی متر افزایش یافته است. مسئله جالب و حتی جالبی که ممکن است به آن توجه کرده باشید عدم تطابق افزایش ارتفاع از سطح زمین و افزایش کلی مدل Stepway (اختلاف 10 میلی متر) است.

در زندگی واقعی، صرف نظر از شماره درج شده در کاتالوگ، قد Stepway و ساندرو معمولی 2.5 سانتی متر از یکدیگر فاصله دارند.به گفته شرکت فروش، این در نوع خود بسیار عجیب است! این تغییرات باعث شد ساندرو استپ وی در نسخه دستی 50 کیلوگرم و در نسخه اتوماتیک 47 کیلوگرم اضافه کند.

از نظر ظاهری، ساندرو ساده و خسته کننده به نظر می رسد. اگرچه خطوط تیز زیادی روی بدنه تندر 90 ساندرو وجود دارد، اما ترکیبی از این خطوط و منحنی ها برای ایجاد ترکیب بخشنده تر استفاده می شود. مطمئناً، گرچه طراحی این خودروی اقتصادی بسیار خسته کننده است، اما هم هیجان انگیز است و هم خلاقانه، به مراتب گیج کننده تر از تندر 90 است.

در قسمت دماغه، از چراغ های جلو با طراحی داخلی معمولی استفاده کنید و به راحتی جلوتر از چراغ اتومبیل به جلو پنجره متمایل شوید و قسمت بینی را اخم کنید. استفاده از ورودی هوای چهارگانه بزرگتر در دیفیوزر سپر پایینی مطمئناً این احساس را ایجاد نمی کند. طراحی بینی ساندرو همچنین شامل چراغ های مه شکن مدور در دو ورودی دیگر و یک فرورفتگی باریک در وسط جاده در وسط پلاک است. برای خرید لوازم یدکی ساندرو به سایت یدک یار مراجعه کنید.

اطلاعاتی درمورد رانا

مشخصات خودرو رانا

برای بدست آوردن اطلاعاتی درمورد "مشخصات فنی رانا" با ما همراه باشید. ایران خودرو در حال طراحی و تولید خودرو بوده است. البته، اتومبیل محلی ایران خودرو از مدل خارجی آن الگو گرفته است. اما این خودروها نیز دستخوش تغییراتی شده اند. یکی از خودروهای تولید شده توسط ایران خوردرو (ایران خوردرو) رانا (Runna) است. این خودرو تولید ایران خودرو در ابتدا قرار بود در سال 2010 تولید و به فروش برسد اما به دلایل اعلام نشده تاریخ تولید آن به تعویق افتاد. بسیاری از کارشناسان دلیل این تاخیر در تولید "رانا" و عرضه اولیه آن را تحریم های سال 1990 و افزایش قیمت ارز می دانند.

ما در این مقاله به "بررسی رانا" پرداخته ایم. خودرو رانا پس از ورود به بازار محبوب شد و بازار خودروهای پژو 206 SD نیز به دست گرفت. دریافت وام 25 میلیون خودرو در نوامبر 1994 و دسامبر 1994 که سالی بود که بیشترین فروش خودروهای رانا را داشت. در ادامه مشخصات این خودرو را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

طراحی خودرو

شما با مطالعه این مقاله اطلاعاتی از "آپشن رانا" بدست خواهید آورد. در نگاه اول، این خودرو یک طرح رانا است که با سری پژو 206 تلفیق شده و تفاوت زیادی بین این خودرو وجود ندارد. بدنه اتومبیل رانا نیز مانند پژو 206 از صفحه فولادی با ضخامت 0.7 تا 2.5 میلی متر ساخته شده که سه جعبه است. با وجود تغییرات شیشه جلو، صندوق عقب و سقف شیب دار، در نگاه اول ممکن است آن را با پژو 206 سدان اشتباه بگیرید.

نمایه فنی

این خودروی ایرانی از نام آشنا پروانه TU5 استفاده می کند. موتور با حجم 1587 سی سی دارای حجم 1.6 لیتر است. حداکثر توان موتور 16 سوپاپ 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه است و گرمای زیادی تولید می کند. اگر در طول تابستان یا رانندگی در مسافت های طولانی به دمای موتور توجه نکنید، گرمای زیاد باعث جوشیدن پیشرانه می شود و در بعضی موارد واشر سرسیلندر را می سوزاند.

استاندارد آلایندگی موتور برای این خودرو 4 یورو است. رانا 12 ثانیه طول می کشد تا به صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت برسد، یعنی 2 ثانیه بیشتر از زانتیا و 0.5 ثانیه بیشتر از تندر است.

این خودرو مجهز به جعبه دنده 5 سرعته دستی می تواند حداکثر سرعت 189 کیلومتر در ساعت را داشته باشد. مصرف سوخت رانا در چرخه ترکیبی (متوسط ​​مصرف سوخت) 6.9 لیتر در 100 کیلومتر و در خارج از شهرها (بزرگراه یا حداقل مصرف سوخت) 5.7 لیتر در 100 کیلومتر است. از آنجا که میانگین جابجایی خودرو 50 لیتر است، هر 700 کیلومتر به پمپ بنزین نیاز دارید. البته خوردرو ایرانی مصرف سوخت خودروهای سطح شهر یا حداکثر مصرف رانا را اعلام نکرده است.

رانا 4292 میلی متر طول، 1684 میلی متر عرض و 1453 میلی متر ارتفاع دارد و از 400 لیتر فضای چمدان استفاده می کند.

رانا در گروه خودروهای کوچک شهری (خودروهای C و ) قرار دارد. به گفته کارشناسان، رانا هرگز در بازار موفق نبوده است زیرا گزینه های بهتر و معقول تری در این محدوده قیمت وجود دارد. در این بازه قیمتی، پژو 206 SD و تندر 90 گزینه های بهتری محسوب می شوند (در مقایسه با رانا) رانا بر روی پلت فرم X12 (همان پلت فرم ماشین 206 SD) ساخته شده است. معنی واژه رعنا در فرهنگ لغت دهخدا در حال تغییر است. جالب اینجاست که رانا بعد از تیبا (تولید شده توسط سبا) و سمند (تولید شده توسط ایران خودرو) سومین اتومبیل ملی است. ایرانیان خودرو قول داده در سال 2010 حدود 20،000 تا 30000 واحد رانا را برای به دست آوردن 10 میلیون تومان به بازار کشور ارسال کند.

البته قبل از رونمایی رانا، بارها عملکرد فنی ایران خودرو بر روی محصول تکرار شده است، زیرا این نمونه را در 206 تیپ 5 و پژو 405 دیده ایم، اما اگر بخواهیم در مورد جزئیات فنی دقیق باشیم، باید بگویید موتور 16 است. این دریچه دارای جابجایی 1587 سی سی و نسبت تراکم 10.5 است که توسط شرکت فرانسوی پژو طراحی شده است. در یک خودروی ملی رانا می تواند 105 اسب بخار قدرت در 5800 دور در دقیقه و 142 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید کند. چرخ های جلو اتومبیل در حال حرکت هستند، اما تفاوت TU5 با قبلی در این است که موقعیت منیفولد ورودی و سنسور منیفولد TU5 استفاده شده در رانا و نوع جرقه سیم پیچ تغییر کرده و بهبود یافته است. در مورد سیستم انتقال قدرت، باید گفت که این محصول Niroo Mohrakeh، یک کتابچه راهنمای پنج سرعته با کد (E4) است. به گفته مقامات ایرانی خودرو، این گامی به سوی دانش سیستم عامل خواهد بود. در انتهای این بخش، بهتر از بخش قابل ستایش است که در بخش فنی رانا اضافه شده است به نام سیستم مالتی پلکس یا سیستم عیب یابی هوشمند.

اطلاعاتی درمورد پژو 207

مشخصات ماشین 207

ما در این مقاله به بررسی 207 پرداخته ایم. خودروی "207" ابتدا توسط ایران خودرو در سال 95 وارد بازار ایران شد و از آنجایی که نمونه ی قبلی آن یعنی پژو 206 در بین ایرانیان بسیار محبوب بود و تجربه ی خوبی از خرید خود داشتند،توانست به سرعت جای خود را در بازار خودروی داخلی باز کند. بار دوم "پژو 207" با تغییراتی به تقاضا کنندگان عرضه شد.

نمونه ی دوم با تغییراتی از جمله اضافه شدن لامپ های ال ای دی به چراغ ها و تغییر فرمشان، طراحی جدید آینه های جانبی، راهنمای متفاوت و برخی تغییرات ظاهری دیگر در دسترس افراد قرار گرفت. یکی دیگر از این تغییرات، اضافه شدن یک صفحه ی لمسی در بالای کنسول خودرو است. سیستم صوتی آن نیز به هندزفری مجهز بوده و کارایی خوبی دارد. همچنین روی فرمان خودرو دکمه های کنترلی طراحی و تعبیه شده است و اهرم آن در قسمت زیرین فرمان قرار می گیرد. برای بدست آوردن اطلاعاتی درمورد "207 صندوقدار" با ما همراه باشید. خوب است بدانید که شرکت ایران خودرو در اواسط سال 97 «رینگ آلومینیومی» و «کروز کنترل» را از آپشن های این خودرو حذف کرد.

ما در این مقاله برای شما اطلاعاتی در مورد "207 اتوماتیک" قرار داده ایم پس با ما همراه باشید. مشخصات فنی این خودرو شامل محور محرکدیفرانسیل جلو، گیربکس4 دنده اتومات، پیشرانه4 سیلندر TU5 و حجم موتور1.6 لیتر می شود. همچنین این ماشین با قدرت105 اسب‌بخار، گشتاور142 نیوتن‌متر، شتاب12.6 ثانیه، سرعت190 کیلومتر برساعت و مصرف ترکیبی7.1 لیتر در صد کیلومتر سرعت قابل قبول و مصرف خوبی دارد.

ابعاد و اندازه ها ی این خودرو نیز که روی همان پلتفرم محبوب پژو 206 ساخته شده است جکع و جور می باشد. نوع بدنه آن هاچ‌ بک و نوع شاسیی کپارچه است. پژو 207 (Peugeot 207) از نسل (کد اتاق)نسل اول - فیس لیفت دوم 206 بوده و با طول3900 میلی‌متر، عرض1680 میلی‌متر، ارتفاع1468 میلی‌متر، فاصله محوری2443 میلی‌متر، وزن1096 کیلوگرم و حجم باک50 لیتر ارائه می گردد. چرخ جلوآن 185/65R14 و چرخ عقب185/65R14 هستند.

سیستم‌‌ کمکی راننده این خودرو دارای کروز کنترل است و سیستم هشدار دهنده ی آن سنسور عقب دارد.

سیستم ترکز این خودرو ویژگی های خوبی از جمله توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل و ترمز کمکی را داراست.

پژو ۲۰۷ در مصرف سوخت یکی از بهترین گزینه هاست و استفاده از آن در مقابل بسیاری از خودرو های هم رده ی آن، مقرون به صرفه می باشد. مصرف سوخت جاده ای آن 8.8 در هر صد متر، در داخل شهر، 5.4 و در سوخت ترکیبی 6.6 می باشد. می آیند.

تفاوت 207 جدید با مدل قدیمی آن چیست؟

در واقع این خودرو یک فیس لیفت شمرده می شود. از آپشن های تغییر یافته ی آن می توان به اضافه شدن چراغ دی لایت به جلو

، کم شدن کمی از برامدگی چراغ ۲۰۷ نسبت به مدل قبلی، تلسکوپی بودن چراغ نور پایین، برجسته تر شدن چراغ های عقب خودرو، ال ای دی شدن چراغ های پشتی خودرو، شکل و طراحی منحصر به فرد آینه های بغل، راهنمای ال ای دی که روی آینه ها قرار گرفته است، مانیتور 7 اینچی تصویری، فرمان کنترلی و دکمه های نصب شده روی آن جهت کنترل راحت تر خودرو توسط راننده و کروز کنترل اشاره کرد.

موتور پژو 207

در این خودرو که نمونه ی فیس لیفت 207 است، از موتور TU5 استفادع شده است. این موتور در قسمت زیرین کاپوت خودرو تعبیه شده و در شرایطی امن جای میگیرد. این نوع موتور قدرت بالا و مصرف کمی دارد و می تواند از نظر اقتثادی بسیار مقرون به صرفه باشد. این موتور با قدرت 1905 اسب بخار در 5800 دور در ثانیه ماکزیمم قدرت گشتاور آن 142 نیوتن می تواند شتاب مورد نظر و دلخواه شما را در جاده ها تامین کند و از این بابت راضی خواهید بود. از این موتور در بسیاری از خودرو های داخلی استفاده می شود و به دلایلی از جمله قیمت مناسب، شتاب قابل قبول، مصرف کم و سازگاری با انواع خودرو ها این تصمیمی منطقی و عاقلانه به نطر می آید.

اطلاعاتی درمورد سنسور اکسیژن

بررسی سنسور اکسیژن

ما در این مقاله سنسور اکسیژن چیست؟ را مورد بررسی قرار داده ایم پس با ما همراه باشید. امروزه سیستم های کنترل موتور رایانه ای به تنظیمات مختلف حسگرها برای تنظیم عملکرد موتور، میزان انتشار گازهای گلخانه ای و سایر عملکردهای مهم متکی هستند. سنسورها باید اطلاعات دقیقی را ارائه دهند در غیر این صورت مشکلات رانندگی، افزایش مصرف سوخت و خرابی های انتشار ممکن است ایجاد شود. برای بدست آوردن اطلاعاتی درمورد "سنسور اکسیژن چیست؟" با ما همراه باشید.

اولین "سنسور اکسیژن" در سال 1976 با ولوو 240 معرفی شد. وسایل نقلیه کالیفرنیایی آنها را در سال 1980 و هنگامی که قوانین انتشار کالیفرنیا به انتشار کمتری نیاز داشت، بدست آوردند. قوانین انتشار فدرال سنسورهای O2 را برای کلیه اتومبیل ها و کامیون های سبک ساخته شده از سال 1981 تقریباً اجباری کرده است. و اکنون که مقررات OBD-II در اینجا موجود است (سال 1996 و وسایل نقلیه جدیدتر)، بسیاری از وسایل نقلیه اکنون به چندین سنسور اکسیژن (Oxygen sensor) مجهز شده اند که برخی از آنها چهار تا دارند!

ما در این مقاله به "بررسی سنسور اکسیژن" پرداخته ایم. عوامل زیادی می توانند بر غنای نسبی یا نازک شدن مخلوط سوخت تأثیر بگذارند، از جمله دمای هوا، دمای خنک کننده موتور، فشار بارومتری، موقعیت گاز، جریان هوا و بار موتور. سنسورهای دیگری نیز برای نظارت بر این عوامل وجود دارد، اما سنسور O2 اصلی ترین مانیتور برای اتفاقات مخلوط سوخت است. در نتیجه، هرگونه مشکلی در سنسور O2 می تواند کل سیستم را از وضعیت بد خارج کند.

حلقه ها

"سنسور اکسیژن چکار میکند؟" یکی از سوالاتی است که ما در این مقاله آن را مورد بررسی قرار داده ایم. رایانه از ورودی سنسور اکسیژن برای تنظیم مخلوط سوخت استفاده می کند، که از آن به عنوان حلقه کنترل بازخورد سوخت یاد می شود. رایانه نشانه های خود را از سنسور O2 گرفته و با تغییر مخلوط سوخت پاسخ می دهد. این باعث ایجاد تغییر متناظر در خوانش سنسور O2 می شود. این عمل به عنوان حلقه بسته شناخته می شود زیرا رایانه از ورودی سنسور O2 برای تنظیم مخلوط سوخت استفاده می کند. نتیجه یک تلنگر منظم به عقب و جلو از غنی به لاغر است که به مبدل کاتالیزوری اجازه می دهد تا در بازده حداکثر کار کند در حالی که میانگین مخلوط سوخت را در تعادل مناسب نگه می دارد تا انتشار را به حداقل برساند. این یک تنظیم پیچیده است اما کار می کند.

هنگامی که هیچ سیگنالی از سنسور O2 دریافت نمی شود، مانند موردی که برای اولین بار موتور سرد کار می کند (یا سنسور 02 از کار می افتد)، کامپیوتر یک مخلوط سوخت غنی ثابت (بدون تغییر) را سفارش می دهد. از این عمل به عنوان حلقه باز یاد می شود زیرا از ورودی سنسور O2 برای تنظیم مخلوط سوخت استفاده نمی شود. اگر هنگامی که سنسور O2 به دمای کار می رسد موتور نتواند وارد حلقه بسته شود یا به دلیل از دست رفتن سیگنال سنسور O2 از حلقه بسته خارج شود، موتور بیش از حد غنی عمل می کند و باعث افزایش مصرف سوخت و انتشار می شود.

یک حسگر خنک کننده بد همچنین می تواند از رفتن سیستم به حلقه بسته جلوگیری کند زیرا کامپیوتر همچنین هنگام تصمیم گیری در مورد یا نبودن، دمای خنک کننده موتور را در نظر می گیرد

چگونه کار می کند

سنسور O2 مانند ژنراتور مینیاتوری کار می کند و با گرم شدن ولتاژ خاص خود را تولید می کند. در داخل پوشش منفذ انتهای سنسور که به منیفولد اگزوز پیچ می شود، یک لامپ سرامیکی زیرکونیوم قرار دارد. لامپ در خارج با یک لایه متخلخل از پلاتین پوشانده شده است. در داخل لامپ دو نوار پلاتین قرار دارد که به عنوان الکترود یا تماس عمل می کنند.

قسمت بیرونی لامپ در معرض گازهای داغ موجود در اگزوز قرار دارد در حالی که قسمت داخلی لامپ از طریق بدن حسگر به داخل جو خارج می شود. سنسورهای اکسیژن سبک قدیمی در واقع یک سوراخ کوچک در پوسته بدنه دارند، بنابراین هوا می تواند به سنسور وارد شود، اما سنسورهای O2 به سبک جدید از طریق اتصالات سیم خود نفس می کشند و سوراخ سوراخ ندارند. باورش سخت است، اما فضای کم بین عایق و سیم فضای کافی برای نفوذ هوا به سنسور را فراهم می کند (به همین دلیل، هرگز نباید از گریس در کانکتورهای سنسور O2 استفاده شود زیرا می تواند جریان هوا را مسدود کند). تهویه سنسور از طریق سیمها به جای سوراخ در بدنه، باعث کاهش آلودگی آب یا آلودگی آب می شود که می تواند حسگر را از داخل خراب کند و باعث خرابی آن شود. اختلاف سطح اکسیژن بین اگزوز و هوای خارج درون حسگر باعث می شود تا ولتاژ از لامپ سرامیکی عبور کند. هرچه اختلاف بیشتر باشد، خواندن ولتاژ بیشتر می شود.

هنگامی که رایانه سیگنال غنی (ولتاژ بالا) از سنسور O2 دریافت می کند، مخلوط سوخت را متمایل می کند تا خوانش سنسور را کاهش دهد. هنگامی که خواندن سنسور O2 کم می شود (ولتاژ پایین)، کامپیوتر دوباره معکوس می شود و مخلوط سوخت غنی می شود. این تلنگر مداوم به عقب و جلو مخلوط سوخت بسته به سیستم سوخت با سرعتهای مختلف اتفاق می افتد. سرعت انتقال در موتورهای دارای کاربراتور بازخورد کمترین سرعت را دارد، به طور معمول یک بار در ثانیه با دور 2500 دور در دقیقه. موتورهای دارای تزریق بدنه دریچه گاز تا حدودی سریعتر هستند (2 تا 3 بار در ثانیه در دور 2500 دور در دقیقه)، در حالی که موتورهایی که دارای تزریق چند پورت هستند سریعترین سرعت را دارند (5 تا 7 بار در ثانیه در 2500 دور در دقیقه).

سنسور اکسیژن قبل از شروع به تولید سیگنال ولتاژ باید گرم باشد (حدود 600 درجه یا بالاتر)، بنابراین بسیاری از سنسورهای اکسیژن دارای یک عنصر گرمایشی کوچک در داخل هستند تا به آنها کمک کند تا با سرعت بیشتری به دمای کار برسند. عنصر گرمایشی همچنین می تواند از خنک شدن بیش از حد سنسور در مدت زمان بیکار طولانی جلوگیری کند، که باعث می شود سیستم به حلقه باز بازگردد.