yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

علائم خرابی و سفت شدن فرمان 207 چیست؟

همانطور که می دانید امروزه ماشین ها بسیار پیشرفت کرده اند. فرمان هایی که در گذشته برای بسیاری از خودرو ها تعبیه می شد، معمولا خشک و سفت بود. اما امروزه به دلیل استفاده از سیستم فرمان الکترونیکی این مشکل برطرف شده است. با این حال امکان دارد این فرمان ها به نسبت فرمان هایی که وجود داشته است، حساسیت هایی داشته باشند. مواردی مانند "علائم خرابی فرمان 207" را مشاهده می کنیم.

این دست فرمان ها مشکلاتی را خواهند داشت، که می تواند؛ سفت بودن فرمان، شل بودن فرمان، صدای در صورت چرخش فرمان، ایجاد سر و صدای زیاد، کند بودن سیستم پاسخ دهی فرمان و ... باشد. در صورتی که این مشکلات به درستی برطرف نشود، شخص راننده در رانندگی کلافه خواهد شد. ما در این مقاله به بررسی دلایل سفت شدن فرمان پرداخته ایم پس تا انتها با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی بدست بیاورید.

همه چیز درباره علت خرابی فرمان 207

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یدک یار از قیمت فرمان 207 مطلع شده و در صورت نیاز آن را خریداری کنید. فرمان الکتریکی مانند فرمان هیدرولیک هستند. از نظر ساختاری تفاوت هایی بایک دیگر دارند. این نمونه فرمان ها در ماشین ها با توجه به مدل هایی که دارند، با یک دیگر تفاوت دارد. اما علائم آن را می توان برای جلوگیری از بروز مشکلات پیدا کرد. همانطور که می دانید فرمان های امروزی الکتریکی هستند و از 3 بخش تقسیم شده اند؛

سنسور گشتاور

موتور با جریان مستقیم

واحد کنترل الکترونیکی

چرا گاهی فرمان صدا می دهد؟

علت صدایی که به صورت غیرعادی از چرخاندن فرمان به وجود می آید به دلائل بسیاری ارتباط پیدا می کند و از جمله علائم خرابی فرمان "پژو 207" محسوب می شود. بنابراین باید نکات مربوط به صدای به وجود آمده را مورد بررسی قرار داد. همانطور که می دانید مواردی وجود دارد که با یک دیگر بررسی خواهیم کرد:

لقی در بین پینیون و دنده شانه مشاهده می شود.

تنظیماتی که برای فتر بوش وجود داشته است، ازبین رفته است.

فتر بوش از بخش طول و عمق بوش دنده شانه تطابقی با یک دیگر ندارند.

جعبه فرمان هیدرولیک به صورت دقیقی تنظیم نشده است.

میل فرمان به دنده شانه ای و سیبک فرمان دچار لقی شده است.

علام خرابی هیدرولیک فرمان چیست؟

همانطور که می دانید استفاده از روغن مناسب در هیدرولیک یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. در صورتی که از یک روغن مناسب استفاده نشود، امکان دارد که خرابی پمپ هیدرولیک، کاسه نمد شیر هیدرولیک و جک دو طرف در آن دیده شود. مواردی دیگری مانند استفاده از قطعات نامرغوب هم می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری در علائم خرابی فرمان 207 باشند.

بنابراین باید از قطعات مرغوب استفاده کرد. در  صورتی که از محل اتصال شیلنگ و لوله، روغن هیدرولیک ریخته می شود، قطعا نشان دهنده ی مشکلات در این زمینه است. همچنین اگر حرارت بالایی در آن صورت بگیرد؛ امکان دارد آتشسوزی رخ دهد. حتما باید از رینگ و یا لاستیک مناسب در خودرو استفاده شود. در صورتی که سایز لاستیک مورد نظر، مناسب خودرو نباشد سیستم هیدرولیک برای چرخاندن فرمان فشار زیادی را متحمل می شود.

سفت شدن غربیلک فرمان چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟

سفت شدن فرمان (Streeing Wheel So Hard) از جمله علائم خرابی فرمان 207 می باشد. بنابراین مواردی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد:

در صورتی که جعبه فرمان به درستی تنظیم نشده باشد.

کلاهک کمک فنر و یا چهار شاخ فنر دچار سفتی بیش از حد شده باشند.

کم شدن باد لاستیک ها باعث اصطکاک می شود.

علائمی دربه وجود آمدن پمپ برق فرمان

قطعات در خودرو قطعا دارای طول عمری هستند. بنابراین پمپ فرمان را می توان یکی از قطعات مصرفی در ماشین دانست. همانطور که می دانید علائمی در حرکت فرمان و یا صداهای غیر عادی می توانند نشان دهنده ی این مشکل باشند. با توجه به بررسی هایی که در این بخش صورت می گیرد می توان به صورت دقیق تر علائم خرابی فرمان 207 را حل کرد.

سطح مایع در فرمان کم شده است و نشتی یا مایع فرمان خودرو اتفاق می افتد

سیال یا مایع فرمان خاکستری رنگ شده باشد و در آن تیکه های زنگ زده شده دیده شود.

در صورتی که بعد از استارت صداهای گوش خراشی از خودرو شنیده شود.

یکی دیگر از علائم خرابی فرمان 207 صدای تق تق در صورت چرخش فرمان می باشد.

فرمان به درستی کار نمی کند، مخصوصا در حین دور زدن

راننده باید برای چرخاندن فرمان از نیروی بیشتری استفاده کند.

کلام پایانی

علائم خرابی فرمان 207 به موارد متعددی بستگی دارد. چرا که پژو 207 از قطعات مصرفی ساخته شده است، هر چند وقت یکبار باید تعویض شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد