yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

تاریخچه و چیستی برند خاص BMW

"بی ام دبلیو" (BMW) برندی لوکس و با کیفیت که در این مقاله قصد داریم به بررسی تاریخچه BMW بپردازیم آن را برای شما بازگو کنیم، به طور کل این برند از بهترین برندهای خودروسازی در سرتاسر جهان محسوب می شود و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که بتواند از کیفیت یا زیبایی خودروهای تولید این شرکت ایراد بگیرد، داستان این برند، داستان پیچیده ای از فراز و فرودهای متعدد است که در نتیجه آنها، این برند سرانجام توانسته خود را را به یکی از مطرح ترین شرکت های خودروسازی جهان تبدیل کند.

تاریخجه برند بی ام دبلیو

این برند که در حقیقت مخفف عبارت Bayerische Motoren Werke  می باشد و به معنای صنایع موتوری باواریا است و مربوط به یک شرکت آلمانی است، تاسیس شرکت بی ام دبلیو در سال 1916 توسط فردی به نام فرانتس یوزف پوپ انجام شد و اولین فعالیت های خود را با ساخت موتورهای هوایی در سال 1917 شروع کرد و در ادامه این پیشرفت یک سال بعد این شرکت توانست اولین هواپیمای دوباله را طراحی و تولید کند که سرعت بالایی هم داشت و در آن زمان که کمتر کشوری قادر بود همچین وسیله هایی بسازد و سر و صدای زیادی هم به پا کرد. سال 1928 بود که این شرکت، کارخانه کوچک آلمانی فاقزوگ فابریک آیسناخ را که در زمینه ساخت موتورسیکلت و وسایل نقلیه فعال بود را خریداری کرد و توانست برای اولین بار خودورهایی را بسازد که از نظر کیفیت و زیبایی حرفی برای گفتن داشتن و آنها را با نام بی ام دبلیو و خودروهای دیسکی 3 روانه بازار کرد، بعد از ساخت اولین خودروها به تدریج استقبال از این خودروها به شدت زیادی افزایش یافت و تنها دلیل آن هم وجود موتورهای قوی بود که این طراحی نشئت گرفته از ذهن طراحان موتورهای پرقدرت هواپیمایی بود که شرکت بی ام دبلیو در ابتدا آنها را تولید می کرد.

بی ام دبلیو در دنیای امروز

خوب است بدانید که BMW برای عقب نماندن از سایر رقبای خود در بازار خودروسازی جهانی در سال 1999 اقدام به طراحی و تولید اولین کراس اور لوکس خود کرد و آن را با مدلی منصوب به X5 روانه بازار کرد تا در قرن بیستم معنای یک شاسی بلند با قدرت و زیبا را به جهانیان بشناساند، اما این موضوع انتهای کار نبود و این برند در ادامه خودروهای لوکس زیادی تولید و وارد بازار کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشتند، در ادامه این پیشرفت ها برند بی ام دبلیو در سال 2010 در تصمیمی بزرگ اقدام به سرمایه گذاری گسترده در طراحی و تولید خودروهای هیبریدی و برقی کرد تا نسل جدیدی از خودروها را به مردم جهان معرفی کند، خالی از لطف نیست که بدانید بی ام دبلیو با این فعالیت های گسترده بعد از تویوتا و مرسدس بنز سومین شرکت خودروسازی مطرح در جهان است که توانسته در طی حدود صد سال فعالیت جدی در کنار بسیاری از مشکلات نظیر جنگ جهانی اول و دوم این برند را هنوز جزو بهترین ها در جهان نگه دارد.