yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

اطلاعاتی در مورد سنسور اکسیژن پراید

سنسور اکسیژن پراید

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "قیمت سنسور اکسیژن پراید" به سایت یدکی ار سر بزنید. سنسور اکسیژن ابزاری برای مدیریت انتشارات خروجی موتورهای بنزینی، دیزلی و گازی است. برای خرید لوازم یدکی پراید به صورت آنلاین و مطمعن به سایت یدک یار سر بزنید. این یک سنسور غلظت اکسیژن است که میزان اکسیژن باقیمانده گازهای خروجی را اندازه گیری می کند و یکی از  قطعات بسیار مهم هر خودرو می باشد. "سنسور اکسیژن پراید" بعد از مدتی بر اثر استفاده و با توجه به شیوه نگهداری شما، خراب می شود و مانند تمامی اجزاء خودرو نیاز به تعویض خواهد داشت. در این مقاله چگونگی عملکرد و اهمیت این قطعه را بازگو می کنیم تا راحت تر و با اطلاعات بیشتری بتوانید به خرید سنسور اکسیژن پراید اقدام کنید.

اهمیت سنسور اکسیژن پراید

استانداردهای انتشار اگزوز و مقادیر محدود به طور فزاینده ای سختگیرانه می شوند. سنسورهای اکسیژن مدتها پیش برای اطمینان از کاهش کارآمد انتشار، ضروری شدند. هنگام "خرید سنسور اکسیژن پراید" باید دقت داشته باشید تا اجناس تقلبی به شما فروخته نشود. برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد قیمت سنسور اکسیژن پراید شما می توانید به سایت یدک یار سر زده و قیمت های بروز را ملاحظه فرمایید. وسایل نقلیه جدیدتر معمولاً از تنظیمات با دو سنسور اکسیژن که در بالا توضیح داده شد، برخوردار هستند. در اینجا دو حسگر اکسیژن یکدیگر را کنترل می کنند و بنابراین عملکرد مبدل کاتالیزوری را تنظیم می کنند. این تنها راه برای کاهش بیشتر انتشار گازهای خروجی در سالهای آینده است.

خرید و "فروش سنسور اکسیژن پراید" در بازار موجود است ولی باید دقت داشته باشید تا برند اصلی را خریداری بکنید. توسعه سنسور اکسیژن گاز اگزوز مسطح جهانی نقش مهمی دیگر در اطمینان از سازگار بودن محیط زیست موتورهای خودرو ایجاد کرده است. آنها در کمتر از پنج ثانیه به دمای عملکرد خود می رسند و بنابراین حداکثر کیفیت کنترل را حتی در مرحله شروع سرد با انتشار زیاد تضمین می کنند. حسگرهای اکسیژن تحت فشارهای زیادی قرار دارند. عملکرد مناسب حسگر اکسیژن لازم است تا موتور شما قابل اعتماد باشد، بنابراین اطمینان از مصرف کم سوخت، انتشار آلاینده های کم و مقادیر انتشار اگزوز سازگار. وقتی با ارقام بیان می شود، این نشان دهنده کاهش مصرف سوخت تا 15 درصد در مقایسه با سنسورهای اکسیژن قدیمی یا معیوب است. اگر در زمان مناسب به سنسور اکسیژن بروید، همچنین می توانید از آسیب دیدگی گربه خود جلوگیری کرده و عملکرد خودرو را بهبود ببخشید.

عملکرد سنسور اکسیژن پراید

سنسور اکسیژن ابزاری برای کنترل میزان انتشار اگزوز موتورهای بنزینی، دیزلی و گازی است. این یک سنسور غلظت اکسیژن است که میزان اکسیژن باقیمانده گاز خروجی را اندازه گیری می کند و سپس سیگنالی را به شکل ولتاژ الکتریکی به واحد کنترل موتور منتقل می کند. ولتاژ سنسور اکسیژن به واحد کنترل این امکان را می دهد که مخلوط خیلی لاغر یا غنی باشد. اگر مخلوط خیلی غنی باشد، واحد کنترل مقدار سوخت را در نسبت A / F کاهش می دهد و اگر مخلوط خیلی لاغر باشد، آن را افزایش می دهد.

مقدار اندازه گیری شده توسط سنسور اکسیژن به واحد کنترل اجازه می دهد تا مقدار سوخت تزریق شده را برای به دست آوردن یک مخلوط مطلوب تنظیم کند. این شرایط ایده آل برای تصفیه گازهای خروجی در مبدل کاتالیزوری ایجاد می کند. آیا در اینجا بار موتور در نظر گرفته شده است. همچنین ممکن است یک سنسور اکسیژن دوم، سنسور تشخیصی (پایین دست مبدل کاتالیزوری) وجود داشته باشد. این کار تشخیص می دهد که سنسور کنترل برای اثر بهینه کار می کند. واحد کنترل می تواند نحوه جبران این کار را محاسبه کند.

سنسور اکسیژن پراید را از کجا بخریم؟

قیمت سنسور اکسیژن پراید با توجه به مارک و مرکزی که از آن خرید می کنید و زمانی که آن را تهیه می کنید می تواند متفاوت باشد. یدک یار سال هاست قطعات خودروهای مختلف را بصورت اینترنتی به فروش می رساند. این مجموعه نمایندگی برند های معتبر را دارد و می توانید مطمعن باشید که قطعه اصل را تحویل می گیرید. برای اطمینان بیشتر این مجموعه گارانتی تعویض در صورت کپی بودن محصول را دارد و می توانید با خیال راحت خرید کنید و سفارشتان را تحویل بگیرید.

اطلاعاتی در مورد میل موج گیر

 درباره میل موج گیر

ما در این مقاله برای شما اطلاعاتی در مورد میل موجگیر چیست؟ قرار داده ایم. هر خودرو یک سیستم به هم پیوسته است که از قطعات کوچکتری تشکیل شده است که کار این قطعات در نهایت خودرو را به حرکت می اندازد. هرگونه نقص در قطعات خودرو می تواند حرکت آن را با مشکل روبه رو کند و اگر این مشکلات در اجزا اصلی ماشین به وجود بیایند ماشین دیگر قادر به حرکت نخواهد بود. یکی از قطعاتی که در حفظ تعادل و حرکت صحیح خودرو و همچنین ایمنی آن نقش بسیار حیاتی دارد "میل موج گیر" می باشد. به دلیل کارکرد و نقشی که این قطعه میزان می کند به  آن میله تعادل نیز می‌گویند . در این مقاله به توضیح میل موج گیر (Anti-roll bar) و کاربردهای ان می پردازیم.

میل موج گیر چیست؟

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "میل موجگیر چیست؟" با ما همراه باشید. میل موج گیر یکی از قطعات اصلی سیستم تعلیق خود را است که از یک میله تشکیل می شود که در در دو طرف آن دو بوش تعبیه می شوند و به وسیله این میله ها دوچرخه خودرو به یکدیگر وصل شده و در نهایت در پیچ ها و سرعت تند باعث تعادل خودرو میشود. وظیفه اصلی میله تعادل حفظ عملکرد در پیچ های تند و مسیرهای سربالایی می باشد. به اصطلاح این قطعه از چپ شدن و واژگونی خودرو در مواقعی که ممکن است از تعادل خارج شود جلوگیری می کند.

عملکرد میل موجگیر

ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد "میل موج گیر چکار میکند؟" قرار داده ایم. زمانی که خودرو در پیچ های تند و یا سرعت بالا و حتی دور زدن قرار دارد و یا در سطوح ناهموار حرکت می کند گشتاور به بدنه خودرو وارد می‌کند و این موج گیر این ضربه ها را جذب می‌کند تا تعادل در بدنه کلی خودرو ایجاد شود. در حقیقت میله تعادل به نوعی فنر مشکی محسوب می شود که در اکثر موارد آن را بین طبق های پایین خودرو نصب می کنند. در واقع زمانی که خودرو در چنین شرایطی قرار می گیرد اتاق خود را به سمت بیرون و مخالف پیچ تمایل دارد وطبق هایی که در خودرو قرار دارند،  میل موجگیر را در جهت مخالف حرکت می دهند. همچنین با ایجاد گشتاور در جهت مخالف، تعادل خودرو را تامین می کند.

قطعات میل موج گیر

میل موج گیر دو بازو دارد که به صورت اهرم عمل می کنند و خاصیت چرخشی دارند.  زمانی که خودرو در جاده های  صاف حرکت میکند میله تعادل واکنش نشان نمی دهد. این قطعه شامل دو بوش نیز می باشد. در خودروهای جدید تر اکثرا میل تعادل در بخش جلوی ماشین تعبیه می شود.

نشانه های معیوب شدن میل موج گیر

این قطعه در داخل خودرو قرار دارند و نمی توانید با عمل آن را ببینید و در صورت خراب شدن باید به علائم در کارکرد کلیه ماشین توجه کنید.  معمولاً خرابی های آن به صورت عمده در لغزش غربیلک فرمان و یا به خاطر خراب شدن بوش ها و سیبک ها می باشد. سیبک در در دزدم میل موج گیر وجود دارد و بعد از آن که عمر مفیدش بگذرد باید آنها را تعویض کنید.  یکی از کارکردهای جلوگیری از ورود صدا به خودرو است و زمانی که بوش ها ساییده شوند صدا در خودرو بیشتر شنیده می شود همین نکته می‌تواند یک کشتار برای چک کردن میل موج گیر باشد.

میل موج گیر از قطعات اصلی خودرو می باشد که کارکرد های مهمی در حفظ تعادل و امنیت خودرو انجام می دهد و باید هر چند وقت یکبار تعویض شود. طول عمر آن و قطعاتش بستگی به میزان استفاده ی فرد از خودرو و دفعات قرار گرفتن خودرو در مسیر پیچ های تند و سرعت بالا می باشد.