yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

مقایسه مدل های هایما S7 و آشنایی با آن ها

آشنایی با هایما اس 7

یکی از زیباترین خودروهای ارائه شده در دهه های اخیر، "هایما اس 7" است که با قابلیت های ویژه ای در دسترس مردم قرار می گیرد. از آن جا که بسیاری از مردم امروز از این وسیله نقلیه استفاده می کنند، تولید لوازم یدکی مخصوص آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این اتومبیل ساخت و تولید کشور چین است و برخی از قطعات آن نیز از این کشور ارائه می شود. در هر یک از مدل های هایما اس 7 تغییرات به خصوصی مشاهده می شود که قابلیت های این وسیله نقلیه را از هم متمایز می کند. تغییرات اندکی که در بخش بندی های این وسیله نقلیه ایجاد شده اند، سبب به وجود آمدن چند مدل خودروی هایما در بازارهای فروش وسایل نقلیه شده است. در ادامه به بررسی مدل های هایما اس 7 می پردازیم.  همراه ما باشید:

انواع مدل های هایما اس 7

"هایما S7" در چند مدل محبوب ارائه می شود که هر یک از آن ها از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند. بهترین مدل های این وسیله نقلیه را در زیر مشاهده می کنید:

هایما s7  توربوی شارژی

هایما اس 7 دنده ای

هایما اس 7 اتوماتیک

هایما اس 7 پلاس

هر یک از این خودروها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که آن ها را از مدل های مشابه متمایز می کنند. استفاده از این وسیله نقلیه در بازارهای خرید و فروش خودروی کشور ما سابقه ای طولانی دارد و این مسئله توجه همه مشتریان را به خود جلب می کند. به همین خاطر مقایسه برخی از مدل های این وسیله نقلیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

هایما اس 7 شارژی

این وسیله نقلیه از ظاهری شیک و منحصر به فرد برخوردار است و بسیاری از طرفداران آن از نسل جوان هستند. موتورهای دو لیتری تنفس طبیعی، از مهمترین قابلیت های این وسیله نقلیه به شمار می روند. طراحی آن با ظاهر و ابعادی بزرگ ارائه می شود. به همین خاطر برخی از افراد ظاهر این وسیله نقلیه را نمی پسندند.

هایما اس 7 دنده ای

این سری خودروهای هایما S7 از قابلیت های ویژه ای برخوردار است. تولید آن در کمپانی فاو انجام شده است. در بخش های فنی این وسیله نقلیه از فناوری های ساخت خودروهای لوکس مزدا و میتسوبیشی استفاده شده است. به همین خاطر نیز در میان وسایل نقلیه لوکس و کاربردی دسته بندی می شود.

هایما اس پلاس

هایما اس 7 پلاس نیز از نوآوری های این کمپانی است که با قابلیت های بیشتری نسبت به مدل های گذشته ارائه می شود. ظاهر آن مشابه با مدل های قبلی این اتومبیل طراحی شده است. اما در بخش های فنی آن برخی تفاوت های بزرگ مشاهده می شود. تنها تفاوت ظاهری آن، رینگ ها و آینه های جانبی این وسیله نقلیه هستند که ظاهر آن را متمایز می کنند. در ساخت آن از 4 ایربگ استفاده شده است.

هایما اس 7 اتوماتیک

هایما اس 7  اتومات نیز در میان بهترین مدل های این وسیله نقلیه دسته بندی می شود که قابلیت های ویژه ای دارد. ظاهر آن بیشتر شبیه سری توربو این وسیله نقلیه است و برخی از بخش های بدنه آن بر این اساس طراحی شده اند. در نمای جلوی آن تفاوت هایی با خودروی هایما اس 7 توربو شارژی وجود دارد. ولی در نمای بخش عقبی این وسیله نقلیه هیچ تفاوتی مشاهده نمی شود.

مقایسه مدل های مختلف هایما اس 7

هر یک از سری محصولات هایما از ویژگی ها و قابلیت های جدیدی برخوردار هستند. در ساخت و ارائه آن ها از امکانات وسیعی استفاده شده است و در بخش هایی از بدنه آن ها نیز در هر سری تغییراتی ایجاد می شود. شاید بتوان مهمترین تغییرات مربوط به این خودروها را در رابطه با بدنه آن ها بیان کرد. بدنه هر یک از این وسایل نقلیه با طراحی به خصوصی ارائه می شود. البته شباهت هایی بین برخی از مدل های آن نیز وجود دارند.

همچنین در بخش های فنی سری خودروهای هایما اس 7 (Haima S7) نیز تفاوت هایی وجود دارد که هر یک از آن ها را از هم متمایز می کند. تعداد کیسه های هوا در هر یک از این وسایل نقلیه متفاوت است و هر یک از این نظر ساختار منحصر به فردی دارند. مسئله بعدی در خصوص قیمت این وسایل نقلیه مطرح می شود که هر یک با هزینه جداگانه ای به فروش می رسند.

نکات لازم برای خرید لوازم یدکی هایما اس 7

هایما اس 7 به تعداد قابل توجهی در سر تا سر کشور ما خرید و فروش می شود. این مسئله نیاز به قطعات جانبی آن را در میان مشتریان افزایش می دهد. از این رو چند نکته ساده در راستای خرید بهتر این وسایل نقلیه ارائه می دهیم که به شما کمک می کنند، تصمیم بهتری برای خرید این خودروها اتخاذ کنید.

برای خرید این قطعات و لوازم یدکی باید به تطابق آن ها با مدل خودروی خود دقت داشته باشید. همان طور که مشاهده کردید که این وسیله نقلیه در مدل های متنوعی ارائه می شود و هر یک از آن ها از ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند.

در بخش بعدی باید به استانداردهای ساخت لوازم یدکی مورد نظر دقت داشته باشید.

برای اطمینان بیشتر خرید این وسایل یدکی را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

کلام پایانی

در این مطالب برخی از اتومبیل های سری هایما اس 7 که در کشور ما نیز به تولید می رسند، را به شما معرفی کردیم. قطعا با شناخت آن ها، انتخاب بهتری در میان این سری محصولات خواهید داشت. همچنین خرید لوازم یدکی این محصولات نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای تامین سلامت این خودرو در طولانی مدت ضرورت دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد به صورت دوره ای بخش های فنی و بدنه این خودروها را چک می کنند و در صورت نیاز از لوازم یدکی مخصوص آن ها استفاده می نمایند. به این ترتیب اهمیت ارائه وسایل یدکی باکیفیت نیز مشخص می شود. هر یک از این سیستم های پیشرفته با بهترین قابلیت ها به مشتریان ارائه می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد