yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

اطلاعاتی در مورد پراید

آپشن های پراید

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "لوازم یدکی پراید" به سایت یدک یار سر بزنید. پراید (kia pride) از ماشین های بسیار پرفروش در بین خودروهای ایرانی محسوب می‌شود که به دلیل قیمت مناسب و پایین تری که نسبت به خودروهای دیگر دارد و افراد بسیاری توانایی خرید آن را دارند. با توجه به قیمتی که این خودرو دارد، دارای آپشن‌های قابل قبولی است که در ادامه به بیان آن ها می پردازد. برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "قیمت لوازم یدکی پراید" با ما همراه باشید. جالب است بدانید که این خودرو در کره جنوبی و ایالات متحده تولید می شده است و بعد توسط شرکت سایپا وارد بازار های داخلی شد و سایپا اقدام به تولید پراید کرد. برای خرید لوازم یدکی پراید به صورت آنلاین و مطمعن به سایت یدک یار سر بزنید. سابقه ی تولید پراید به ۲۰ سال می رسد و با ایمنی پایین، باز هم به دلیل قیمت به صرفه نسبت به دیگر آپشن ها افراد زیادی به خریدن آن اقدام می کنند. در سالهای اخیر تولید پراید متوقف شده است و خودروهای جایگزینی مانند تیبا و کوبیک جایگزین آن شده اند.

مشخصات فنی خودرو پراید

هنگام "خرید لوازم یدکی پراید" باید دقت زیادی داشته باشید زیرا سود جویان اجناس تقلبی را به جای اصلی می فروشند. در ایران پراید در مدل های هاچ بک و صندوق دار  و تیپ های متفاوت ساخته می شد که هر یک طرفدار های خود را داشتند. پراید پیشرانه ی جلو دارد و جعبه دنده آن ۵ سرعته دستی می باشد. در زمان خرید یا "فروش لوازم یدکی پراید" دقت به برند آن دقت فرمایید. موتور این خودرو 1.3  لیتری و 4 سیلندر است و  مشخصات آن در کنار این آپشن ها می تواند قابل قبول باشد. قدرت این خودرو 163 اسب بخار می باشد و از سرعت خوبی برخوردار است.  پراید با گشتاور ۱۰۳ نیوتن متر و حداقل سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و همچنین شتاب13.8 یک خودروی استاندارد از نظر سرعت محسوب می شود. 

حداکثر قدرت و ۷۱ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور این خودرو  ۱۰۸ نیوتن متر در  در ۲۷۵۰ دور در دقیقه می باشد.  حجم موتور آن ۱۳۲۳ سی سی و جعبه دنده آن ۵ سرعته دستی است.  شتاب صفر تا صد این خودرو 14.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام می شود. 

وزن پراید ۹۱۵ کیلوگرم و فاصله بین دو محور آن  2345 میلی متر می باشد. مصرف سوخت  ترکیبی پراید  6.4  لیتر  در ۱۰۰ کیلومتر می باشد و استاندارد آلایندگی آن ۴ یورو است. باک بنزین این خودرو ۴۰ لیتر ظرفیت دارد در اندازه هایی با طول، عرض و ارتفاع  به ترتیب 1605 میلی متر، 3935 میلی متر ساخته می شود.

آپشن های خودرو پراید

از آپشن های خودرو می‌توان به تهویه مطبوع خودکار،  ترمز abs،  شیشه های بالابر برقی  برای سرنشینان جلو خودرو، قفل مرکزی، آینه های تاشو از بغل، گرمکن شیشه عقب خودرو، برف پاک کن، کمربند ایمنی و چراغ مه شکن عقب، کمربند صندلی های عقب و جلو  که میتوانید در صندلی‌های جلویی ارتفاع آن را تنظیم کنید، فرمان با تنظیم ارتفاع  که به صورت هیدرولیک نیز در خودروهای جدید تر تعبیه می شود، اشاره کرد.

این خودرو همچنین دارای سیستم روشنایی استاندارد و نوری اتوماتیک مانند چراغ اتوماتیک، مه شکن اتوماتیک، ارتفاع نور مه شکن جلو در خودرو چراغ مه شکن عقب و همچنین چراغ چرخان و چراغ هالوژن می باشد. فرمان این خودرو دارای دکمه های کنترل، سنسور سرعت، پدال شیک و بخاری می باشند که رانندگی را برای شما آسان تر می کند و دسترسی به آپشن های مختلف برای شما راحت تر خواهد بود. کابین خودرو دارای آپشن‌های مختلفی از جمله ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، بخارهای سنلی و کولر و همچنین ماساژور می باشد. همچنین کابین شامل صندلی شاگرد و صندلی راننده و همچنین قابلیت تنظیم آن ها در حالت های مختلف و خروجی ۱۲ ولت جعبه های قدرت می باشد. 

تمامی این موارد پراید را در کنار آپشن قیمت به صرفه تری نسبت به خودروهای دیگر، به یک محصول پرفروش تبدیل کرده اند. اگرچه این خودرو از نظر سیستم ایمنی به خودروهای دیگر نمی رسد اما آپشن های قابل قبولی ارائه می دهد. 

اطلاعاتی در مورد مزدا 3

مشخصات مزدا3

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "لوازم یدکی مزدا 3" با ما همراه باشید. مزدا 3 پرفروش ترین و یکی از محبوب ترین نمونه ها در بین اولین اتومبیل های فروخته شده است.این خودرو در سال 2003 و سپس در سال 2004 به بازار عرضه شد و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت. برای خرید لوازم یدکی مزدا 3 به صورت آنلاین و مطمعن به سایت یدک یار سر بزنید. همه این نام ها با نام (Mazda ​​3) در ایالات متحده و Mazda Alexa در ژاپن شناخته می شوند ، دقیقاً به همان ماشین اشاره دارند. در این مقاله مشخصات و ویژگی های مزدا 3 قدیمی را مرور می کنیم.

هنگام "خرید لوازم یدکی مزدا 3" باید دقت داشته باشید زیرا اجناس تقلبی نیز در بازار وجود دارد. این خودرو برای اولین بار در سال 2007 وارد بازار ایران شد و توسط گروه بهمن خودرو به ایران معرفی شد. در ابتدا بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بالای آن آن را خریداری کردند. شتاب بالا ، عملکرد فنی قابل قبول ، رانندگی آسان و کیفیت بالا از دلایل اصلی محبوبیت این خودرو در کسور به شمار می رود. اکنون علی رغم ورود مدل جدید مزدا ، مدل قدیمی هنوز طرفداران زیادی در ایران دارد ، این یکی از خودروهای معامله شده در رده اتومبیل های درجه دو است و هنوز طرفداران خود را دارد. این یک ماشین جمع و جور و با کیفیت است که بخاطر عملکرد برجسته آن همواره مورد اعتماد و محبوب است.

طراحی ظاهری مزدا 3

برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "قیمت لوازم یدکی مزدا 3" به سایت یدک یار سر بزنید. بسیاری از افراد ممکن است در مقایسه ی طراحی این خودرو با نمونه های جدید و مدرن بگویند طراحی پیچیده و خاصی ندارد اما باید به این نکته هم دقت کنیم که این خودرو نسبت به خودرو های هم نسل خودش بسیار منحصر به فرد بوده است و امروزه نیز در مقایسه با بسیاری از طراحی ها جلوتر است و ظاهری اسپرت و بسیار شیک آن نظر افراد زیادی را جلب می کند.

چراغ های جلوی این خودرو لامپ های هالوژن است.بر خلاف اتومبیل جدید ، گاز زنون ندارد. این خودرو مجهز به سانروف است که می تواند به طور خودکار چراغ ها ، سنسور نور و سنسور باران را خاموش و روشن کند. از پهلو ، ارتفاع کم ماشین از سطح زمین در ظاهر و برجستگی تأثیر مثبت دارد. این خودرو از چرخ های آلیاژی 16 اینچی استفاده می کند ، در نمای عقب ، چراغ های ترمز نسخه وارداتی به صورت چراغ های اتومبیل است ، اما در نسخه مونتاژ شده بعدی ، چراغ های ترمز از نوع LED هستند.

برای زیباتر شدن ، درگاه اگزوز خودرو در یک درگاه اگزوز آلومینیومی قرار دارد. به طور کلی ، با وجود 9 سال تولید ، ظاهر مزدا 3 همچنان جذاب است.به نظر می رسد حجم صندوق عقب 419 لیتری این خودرو برای تأمین نیازهای یک خانواده کافی باشد. فضای داخلی این خودرو به گونه ای طراحی شده است که راننده و سرنشینان بتوانند راحت در آن بنشینند و احساس راحتی داسته باشند. در واقع این خودرو اسپرت، شیک، راحت و کاربردی است و عملکرد بسیار خوبی نیز دارد.

این خودرو سه نوع مختلف را ارائه می دهد که هرکدام دارای برخی گزینه ها و تغییر در جزئیات هستند. این تغییرات عمدتا در مناطقی مانند نمای بیرونی ، برف پاک کن اتوماتیک ، انواع ترمز ، ترمز ضد قفل ، ترمز کمکی ، رنگ آمیزی اتوماتیک ، چراغ های مه شکن جلو و فرمان الکترو هیدرولیک منعکس می شود.

برخلاف نسخه جدید ، این خودرو سیستم ورود بدون کلید ندارد. ما جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک را به حرکت درآوریم و شروع به رانندگی کردیم. اگرچه صدای موتور به ندرت به داخل ماشین نفوذ می کند ، اما اگر موتور ماشین را با دور موتور بالا بکشید ، صدای موتور بیشتر نفوذ می کند ، که البته نه تنها آزار دهنده است ، اما به شما امکان می دهد از صدا لذت ببرید.یکی از نکات قابل توجه در این خودرو پاسخ سریع جعبه دنده به پدال گاز و هماهنگی مناسب بین گیربکس و پیشرانه است. این خودرو از یک موتور 2 لیتری با حداکثر قدرت 147 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه استفاده می کند. طبق گفته سازنده شتاب صفر تا 100 تقریباً 9.1 ثانیه است. می توان گفت که پس از 9 سال تولید ، شتاب این خودرو قابل قبول است.