yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

آیا نحوه استفاده از چراغ شور مزدا 3 نیو را می دانید؟

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از امکانات رفاهی و جدید خودروی "مزدا 3 نیو" (Mazda 3 Newصحبت کنیم، که آن مورد چیزی نیست جز "چراغ شور مزدا 3 نیو"، آپشنی که در مواقع مختلف به کمک خودرو و راننده آن می آید و کمک شایانی در مسیرهای کثیف و پر گل و لای به آنها می کند، اگر دقت خوبی داشته باشید می توانید این آپشن را در جلوی خودرو و زیر چراغ های خودرو مشاهده کنید، اما نکته مهم این جاست که امروزه افرادی وجود دارند که نحوه فعال کردن و استفاده از این چراغ شور را بلد نیستند در نتیجه آموزش استفاده از چراغ شور مزدا 3 نیو در این مقاله می تواند آنها را از این بلاتکلیفی در بیاورد پس در ادامه با ماه همراه باشید تا به این مهم دست یابید.

راه اندازی چراغ شور مزدا 3 نیو مراتب و مراحلی دارد که شما آنها را باید به طور مرتب انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید، این مراحل شامل موارد زیر می شوند:

روشن کردن خودرو و چراغ های جلو

به یاد داشت باشید که در ابتدا قبل از هر کاری باید خودرو خود را روشن کنید چون بدون آن تعداد زیادی از امکانات خودرو از جمله چراغ های آن هم غیر فعال هستند پس با روشن کردن خودرو و پس از آن چراغ ها، اولین مرحله را به خوبی پشت سر می گذارید.

فعال کردن چراغ شور

بعد از روشن شدن چراغ ها حال باید بروید سراغ فعال کردن چراغ شور، که روشن کردن آن به گونه ای است که شما با دو بار فشردن اهرم برف پاک کن به سمت خودتان که در سمت راست فرمان قرار دارد این قابلیت را فعال می کنید و بعد از این اتفاق این آپشن شروع به کار می کند و با مایعی که در داخل محفظه خود دارد چراغ ها را پاک و تمیز می کند.

همان طور که در مراحل بالا دیدید شما عزیزان می توانید با دو مرحله ساده، چراغ شور مزدا 3 نیو را به سادگی به کار بیندازید و از آن در شرایط مختلف استفاده کنید و کار خود را به نوعی راحت تر بکنید  و مجبور نباشید برای تمیز کاری چراغ های جلو خودرو از خودرو پیدا شده و به صورت دستی این کار انجام دهید، اما نکته دیگری که در این بین خیلی بر آن تاکید می شود، خرید این قطعه است که شما باید در این مورد دقت بالایی به خرج بدهید و مواظب باشید سرتان کلاه نگذارند در این باب شما می توانید به فروشگاه آنلاین خرید لوازم یدکی خودرو یدک یار مراجعه کنید که یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد و می تواند قابلیت های مهمی نظیر اصالت قطعات و سالم بودن آنها را برای شما احراز کند و خیال شما را از خریدن قطعه ای با کیفیت راحت کند.