yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

ایساکو،بزرگ ترین توزیع کننده لوازم یدکی برند ایران خودرو

"ایساکو" (isaco) از جمله های شرکت های مشهور و قدر تمند داخل کشور است که در حوزه لوازم و قطعات خودرو فعالیت می کند و همچنین از زیرمجموعه های شرکت ایران خودرو محسوب می شود،همچنین بررسی دقیق تر ایساکو نشان می دهد که  99.99 درصد این شرکت متعلق به کمپانی خودروسازی ایران خودرو است و عملا هیچ اختیاری از خود ندارد، ایساکو از سال 1356 تاسیس شد و حدودا از سال 1382 وظیفه فروش و تایید محصولات ایران خودرو را بر عهده گرفت، این شرکت در حال حاضر فعالیت های زیادی در حوزه خودرو انجام می دهد که از جمله آنها می توان به صدور کیفیّت لوازم تولیدی شرکت ایران خودرو، خرید و فروش انواع قطعات و همچنین خرید و فروش خودروهایی نظیر سواری ها، مینی بوس ها، کامیون ها و ...،ارائه خدمات پس از فروش گسترده برای مشتریان، انجام دادن انواع مختلفی از معاملات بازرگانی مربوط به حیطه خودرو و مواردی دیگری که همگی در حوزه خودرو می باشند اشاره کرد.

محصولات شرکت ایساکو:

برای صحبت در مورد "محصولات شرکت ایساکو" باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که این شرکت طی فعالیت های زیادی که در بازار ایران داشته به خوبی شناخته شده است و از محبوبیّت بالایی برخوردار است که همین محبوبیّت بالا کار را برای تولید لوازم در این شرکت سخت کرده و اجازه نمی دهد که قطعه ای با کیفیّت پایین یا حتی متوسط تولید و روانه بازار شود، پس باید خیالتان از بابت کیفیّت این قطعات راحت باشد، در مورد تنوع محصولات آن هم می توان به انواع قطعات موتوری و فنی، لوازم جانبی و بدنه خودرو و همچنین قطعات مصرفی نظیر جک درب، دستگیره ها، پدال ها، چراغ های جلو و عقب و ....اشاره کرد در کل منظور از اقلام مصرفی این است که این قطعات پیوسته خراب شده و نیاز به تعویض مکرر دارند.

دسته بندی محصولات :

در مورد "بسته بندی محصولات ایساکو" باید بگوییم که این کار به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات گوناگون انجام می شود و هر بسته دارای شکل و شمایلی آبی رنگ با نماد ایران خودرو و ایساکو است که باید توجه داشت وجود لیبل ایساکو روی بسته ها ضروری است و اگر نباشد اصالت قطعه تایید نمی شود و امکان دارد تقلبی باشد، برای تشخیص اصالت قطعات، این شرکت تدابیر مختلفی را چیده است که می توان از آنها به وجود هولوگرام اشاره کرد اما شاید سوال شود که هولوگرام چیست، برای پاسخ به این سوال باید خدمتتون عرض کنیم که هولوگرام یک پرچسب نمادین است که به صورت محدود و توسط شرکت های خاص تولید می شود و دارای رمز گذاری هایی است که این رموز به سادگی قابل فهم نیستند و باید با تکنولوژی پیشرفته، آنها را رمز گشایی کرد که در نتیجه، اطلاعات مربوط به قطعه را برای مشتری نمایش می دهد.


از دیگر راه های "تشخیص هویت قطعات ایساکو"، (Quick Response code)QR می باشد که بررسی این کد، اطلاعاتی نظیر آدرس وب، اطلاعات تماس و ... را آشکار می کند، همچنین سریال 18 رقمی از بهترین راه های تشخیص هویت قطعات می باشد.

در کل این شرکت دارای مزیّت های زیادی است و از نظر کیفیّت، تنوع بالا، خدمات پس از فروش گسترده و قیمت مناسب محصولات، دارای تجربه خوبی هست و توان ارائه بهترین خدمات را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد