yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

مطالبی در مورد مزدا 3 جدید

مزدا 3 جدید

مزدا 3 نیو (mazda3 new) یکی از خودرو های پر طرف دار است که شما با مطالعه این مقاله اطلاعاتی راجع به آن بدست خواهید آورد. "مزدا 3 نیو یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین محصولات مزدا در جهان می باشد. به همین دلیل این نسل سوم مانند نسل دوم خود نه تنها باید مسیر نسل قبلی را ادامه دهد بلکه باید خودرویی با کیفیت بالاتر از نسل قبلی باشد. در ایران با توجه به سابقه خوب مزدا 323 و بعد نسل اول مزدا 3، نسل دوم مزدا 3 نیز با نام جدید مزدا موفقیت بزرگی کسب کرد و بسیار مورد اسنقبال قرار گرفت. برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد "مشخصات مزدا 3 نیو" با ما همراه باشید.

 مزدا 3 نیو در سال 2010 توسط گروه بهمن در 2 نوع سدان و هاچ بک و در 1 و 3 نوع به بازار ارائه شد. در سال 2012 تولید انواع مزدا 1 و 3 و همچنین سالن هاچ بک متوقف شد و فیس لیفت نوع 3 اندکی پس از عرضه در بازار جهانی در ایران معرفی شد. این خودرو تا اواخر سال 1398 در خط تولید گروه بهمن بود و به صورت مونتاژ شده عرضه می شد اما هنوز خبری از نسل سوم آن برای بازار داخلی نیست، در حالی که بیش از 5 سال است که در بازارهای جهانی عرضه می شود. مزدا 3 به عنوان خودرویی با کیفیت، سریع و قابل کنترل با ویژگی های کافی و ایمنی بالا طرفداران زیادی دارد و خودروی مهمی در بازار خودروهای کلاس C-Segment است. ما در این مقاله به "بررسی مزدا 3 نیو" پرداخته ایم.

این خودرو توسط شرکت مزدا و در ژاپن تولید شد اما مدل های بعدی آن با همکاری ایران و ژاپن تولید شد. نمایندگی فروش آن در ایران گروه خودروسازی بهمن بود. این خودرو یک سدان است. مزدا 3 جدید در ابعادی با مشخصات طول، عرض، و ارتفاع به ترتیب 4580،1755 و 1470 ارائه می شود. وزن کلی آن نیز 1340 کیلوگرم می باشد.

تعداد سرنشینان این خودرو 5 نفر است. حجم موتور آن 1999CC  بوده و نوع موتورش بنزین سوز طراحی می شود. موتور آن 4 سیلندره است و 16 سوپاپ دارد. آرایش و شکل قرار گرفتن سیلندر ها به صئرت خطی است و محل قرار گیری موتور خودرو در جلوی بدنه ی آن می باشد. با مطالعه این مقاله شما اطلاعایت در مورد "آپشن های مزدا3 نیو" بدست خواهید آورد.

پس از عرضه نتقریبا موفقیت آمیز 323 در ایران، گروه خودروسازی بهمن تصمیم بر این گرفت که جانشین جدیدی برای 323، نسل اول محبوب مزدا 3، به بازار خودروی کشور در نظر بگیرد.

با توجه به نتایج خوبی که شرکت های ژاپنی در ایران کرفته بودند و استقبالی که ایرانیان از محصولات و خودرو های ژاپنی به دلیل کیفیت و کارایی بالا داشتند،  به ویژه مزدا در ذهن ایرانیان و موفقیت مزدا 323 در کشورمان، مشتریان از این محصول مزدا در سطح بسیار خوبی استقبال کرده و مزدا 3 را به یکی از پایگاه های پایدار مراکز خرید خودرو در کشور تبدیل کرده اند. اولین نسل مزدا 3 که در ژاپن با نام الکسا مشهور است، در سال 2003 به عنوان مدل 2004 به صنعت خودروی جهانی معرفی شد. این خودرو همانطور که قبلاً ذکر شد جایگزین مدل 323 یا خانواده مزدا شد.

در واقع نسل اول مزدا 3 در دو سبک بدنه هاچ بک پنج در و سدان چهار در فست بک تولید شد اما در کشور ما فقط نسخه ای از سدان نسل اول روانه ی بازار شد. تقریبا  پنج سال بعد از عرضه نسل اول مزدا 3، نسل دوم این خودرو در اواخر سال 2008 به عنوان مدل 2009 رونمایی شد و مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت. این خودرو ها تمام آنچه یک راننده ی حرفه ای میخواست را در اختیار او می گذاشتند. چه از نظر ظاهری و چه کیفیت خودرو در سطح خوب و قابل قبولی طراحی شده بودند.  طراحی مزدا 3 نسل دوم در یک زمان بسیار جذاب و بدیع به نظر می رسید.

جذابیت این نوع زبان طراحی به حدی بود که ایان کالوم، مدیر طراحی جگوار، گفت: مزدا 3 نهایت شجاعت سازنده را برای ایجاد خودرویی در این سطح نشان می دهد.

شرکت خودروسازی بهمن اندکی پس از معرفی نسل دوم مزدا 3 اقدام قابل توجهی انجام داد و این خودروی جدید با نام Mazda 3 New را به خط تولید خود افزود و به زندگی نسبتاً کوتاه اما پربار نسل اول مزدا 3 در ایران پایان داد.

از آن زمان، به استثنای تعلیق روند تولید مزدا 3 به دلیل تحریم های صنعت خودروی ایران، تولید نسل دوم مزدا 3 تا امروز ادامه دارد و با وجود عرضه نسل سوم مزدا 3 مزدا در سال 2013، هنوز اخبار موجود است. البته خبری از ارائه نسل جدید این دستگاه در ایران نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد