yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

اطلاعاتی درمورد بوستر ترمز

درباره بوستر ترمز

موارد بسیاری وجود دارد که رانندگان جدید باید بدانند که داشتن یک ماشین را طاقت فرسا می کند. از علائم راه گرفته تا چک های نقطه ای، ممکن است باعث شود گیج کننده ترین چیزهایی باشد که باید بدانید و آنچه را که باید به دنبال آن باشید. به طور گسترده ای برای اکثر دارندگان قابل درک است، هر چیزی که شامل سیستم ترمز یک وسیله نقلیه باشد یک ویژگی اساسی ایمنی است و باید در بهترین شرایط ممکن نگهداری شود. در این مقاله ما در مورد "بوستر ترمز" کاوش خواهیم کرد، آنها را کشف خواهیم کرد و اهمیت آنها را در وسیله نقلیه شما یاد خواهیم گرفت.

بوستر کننده ترمز چیست؟

برای پاسخ دادن به سوال بوستر ترمز چیست؟ با ما همراه باشید. تقویت کننده ترمز که به سیستم ترمز وسایل نقلیه مدرن افزوده می شود، یک کپسول سیاه و سفید گرد است که جاروبرقی ها و دریچه های مورد نیاز برای فرآیند ترمز را در خود جای داده است. از نظر تجسم آنچه بوستر ترمز برای اتومبیل شما انجام می دهد، تصور کنید که همان کاری که برای فرمان ترمز برای فرمان پذیری اتومبیل شما انجام می دهد، برای ترمزها نیز همان کار را انجام دهد. به زبان ساده، فشاری که می تواند درون بوستر ترمز (Brake Booster) قرار گیرد، شکستن موثر را امکان پذیر می کند، فشار بسیار کمتری باید توسط راننده به پدال ترمز وارد شود.برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد "بوستر ترمز چیست؟" و "انواع بوستر ترمز" با ما همراه باشید.

چگونه کار می کند؟

"بوستر ترمز چکار میکند؟" یکی از سوال هایی است که در مورد این قطعه پرسیده میشود با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم. بسته به اندازه وسیله نقلیه انتخابی خود، ممکن استبوستر ترمز با یک یا دو دیافراگم داشته باشید. هدف اصلی اینبوستر ها افزایش نیرویی است که به پدال ترمز وارد می شود.

سیستم های ترمز سنتی معمولاً فقط به مایعی متکی می شوند که به روغن ترمز معروف است و باعث ایجاد فشار بر روی وقفه ها می شود تا ماشین متوقف شود. با این حال، در بعضی موارد برای متوقف کردن کامل وسیله نقلیه کافی نیست. با وجودبوستر های ترمز، می توان فشار را چند برابر و بزرگتر کرد تا اندازه آن بین 2 تا 4 برابر دیافراگمبوستر باشد، توقف سریع و م،ثر، با کمی فشار از راننده، امکان پذیر می شود.

هنگامی که پدال ترمز توسط راننده تحت فشار قرار می گیرد، شافت متصل به آن متراکم شده و به جلو حرکت می کند، که در نتیجه پیستونی را به داخل سیلندر اصلی ترمز می اندازد. این اجازه می دهد تا روغن ترمز از سیستم عبور کرده و فشار لازم را برای ترمز ایجاد کند. با استفاده از خلا موتورها،بوستر های ترمز می توانند قدرت بیشتری به پدال بدهند، که به نوبه خود فشار زیاد سیستم ترمز را متعادل می کند.

چرابوستر ترمز مهم است؟

یکی از عوامل کلیدی که اهمیتبوستر های ترمز را بسیار مهم می کند کاهش نیروی مورد نیاز از طرف راننده برای توقف وسیله نقلیه آنها است. این می تواند به کاهش شدید تصادفات کمک کند، زیرا راننده با تلاش کمتری قادر به واکنش سریعتر است. این تفاوت ممکن است فقط کسری از ثانیه باشد، اما در رابطه با برخورد یا از دست رفتن یک رویداد، میکرو ثانیه می تواند تمام تفاوت این دو باشد.

رانندگی با وسیله نقلیه بابوستر ترمز نیز کمک بزرگی برای رانندگان مسن یا افراد دارای نقص جسمی است، زیرا برای کاهش سرعت ماشین خود نیازی به اعمال نیروی زیاد نیستند، در نتیجه درد و فشار از تکرار فشار یا حرکت کاهش می یابد. همین مشکل بالقوه را می توان توسط رانندگان مسافت های طولانی، یا برای افرادی که رانندگی قسمت زیادی از شغل آنها را تشکیل می دهد، جلوگیری کرد و خستگی عضلات را کاهش می دهد.

آیا می توانم یک بوستر ترمز به وسیله نقلیه خود اضافه کنم؟

پاسخ این سوال بله است، شما قطعاً می توانید! اگر ماشین شما از قبل دارایبوستر ترمز نیست، یک مکانیک با کیفیت می تواند آنها را برای شما نصب کند و اگر قبلاً آنها را داشته باشید، یک مکانیک قادر به بازرسی و نگهداری آنها نیز خواهد بود. تعمیر و نگهداریبوستر ترمز اتومبیل با داشتنبوستر های ترمز به شما آرامش می دهد که از نظر سرعت، ماشین شما به اندازه امن است. از نظر سهولت ارائه دهندهبوستر های ترمز، نیازی به ذکر نیست، مطمئناً دفعه دیگر که به جاده وارد می شوید، متوجه کاهش فشار و راحتی رانندگی خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد