yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

از کجا لوازم سمند خریداری بکنیم؟

خودروی سمند (samand)  به عنوان اولین خودروی ملی توسط ایران خودرو وارد بازار شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. سمند به معنای اسب زرد است و از دلایل محبوبیت می توان به کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره کرد. این خودرو در مدل های مختلفی از جمله سمند سورن، تک سوزEF7 و گاز سوز آن، سمند توربو، سمندLX و سمند SE ارائه شد. قطعات خودرو ممکن است خراب شوند و یا با گذشت زمان نیاز به تعویض داشته باشید. در این بین یکی از مهم ترین سوالات این است که در این بازار گسترده کدام برند و قطعه مناسب ماشین ما هستند و باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ در این مقاله سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم و هرچه لازم است بدانید را در اختیارتان خواهیم گذاشت. برای جمع آوری اطلاعاتی در مورد "لوازم یدکی سمند" و "قطعات سمند" و "راهنمای خرید لوازم یدکی سمند" با ما همراه باشید.

خودروی خود را بشناسید

شناخت مدل خودرو به شما کمک می کند تا تفاوت های آن را با مدل های دیگر سمند و خودرو های دیگر بدانید و بتوانید قطعه ی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه تفاوت ها و امکانات مدل های مختلف را در اختیارتان می گذاریم تا بتوانید خرید لوازم یدکی سمند را به بهترین شکل انجام دهید.

طراحی بدنه سمند

تمامی مدل های سمند روی گلتفرم پژو 405 طراحی شده اند که در طول زمان طراحان ایران خودرو، طراحی ظاهری و برخی تجهیزات را در مدل های جدید تر تغییر داده اند تا مدرن به نظر برسد و سطح کیفی آن ارتقا یابد. جالب است بدانید که طرح بدنه و شاسی این خودرو در شرکت فرست اتوموتیو شکل گرفت و موتور آن در یکی از شرکت های فرانسوی پژو انجام شد.

قالب های این خودرو در طراحی اولیه با کمک شرکت میاز و ژاپن انجام شد و وسایل و قطعات نیز توسط کره تهیه شند. این خودرو با استاندارد های جهانی تولید و در بازار عرضه شد. سیستم آیرودینامیکی آن با خودرو های اروپایی قابل مقایسه است و بسیار راحت و استاندارد است.

مدل های مختلف سمند

سمند LX  

این خودرو با موتور XU7JPL3 جهار سیلندر با حجم ۱۷۶۱ cc  و کلاس  1800  ارائه شد. موتور LX  5 سوپاپ بودن و  نسبت تراکم آن  1 به 9.3 می باشد. این خودرو با  قدرت موتور  ۱۰۰bhp در ۶۰۰۰  وگشتاور۱۵۳Nm در ۳۰۰۰rpm سرعت خوبی دارد. نوع سوخت مند ال ایکس بنزین بدون سرب اکتان ۹۵است و سیستم جرقه زنی اش دوبل و با  آلایندگی Euro II است.

ظرفیت باک سمند ۷۰ لیتر است و فشار پمپ بنزین سیستم سوخت رسانی: ۸ بار با فشار ۳ بار در ریل سوخت انژکتور می باشد.

حداکثر سرعت این خودر ۱۸۵ Km/h  و شتاب صفر تا  صد آن  ۱۱.۹ s تخمین زده می شود

سمند SE

نوع موتور سمند  XU7JPL3، حجم آن 1.8 سی سی وحداکثر توان موتورش 1000 اسب بخار در 6000 دور در هر دقیقه است. سوخت سازگار سمند اس ای بنزین بدون سرب اکتان 95 بوده و مصرف سوخت خارج شهر آن 6.8 و مصرف سوخت ترکیبی 8.7لیتر است. این خودرو با وزن خالص  1120 ، ترمز ABS ضد قفل و فرمان  هیدرولیک در بازار ارائه می شود.

سمند سورن

نام موتور به کار رفت در سمند سورن EF7 است که با حجم 1650 سی سی و توان 113 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه، کیفیت بسیار بالایی دارد. نوع سوخت این خودرو با موتور 16 سوپاپه، بنزین بدون سرب اکتان 95 است. مصرف سوخت خارج شهر آن 5.8 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی سمند 8.1 لیتر اعلام شده است.

سمند سورن توربو

در این ماشین از موتوری استفاده شده است که به  EF7TC مشهور است و حجم این موتور 1650 سی سی بوده و با حداکثر توان 150 اسب بخار در 6000 دور در هر دقیقه ارائه می شود. این موتور 16 سوپاپ است و سازگاری خوبی با این مدل دارد. مصرف سوخت خارج شهری آن 5.62 لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.33 لیتر است.  وزن خالص سمند سورن توربو 1261 است و دو کیسه ی هوا دارد.

لوازم یدکی سمند را از کجا بخریم؟

این سوال قطعا برایتان پیش خواهد آمد، در واقع برند های مختلفی قطعات یدکی خودرو های مختلف را ارائه می کنند و این قطعات توسط شرکت ها و سایت ها به فروش می رسند. از آنجایی که جنس فیک و تقلبی زیاد شده است پیشنهاد می کنیم برای "خرید لوازم یدکی سمند" و هر خودرویی به مجموعه ی قابل اعتماد و معتبری مراجعه کنید. یدک یار با تمام برند های معتبر کار می کند و محصولات لوازم یدکی برند های مختلف برای انواع خودرو را ارائه می کند. این مجموعه با پشتیبانی تلفنی و داشتن نماد اعتماد و مجوز از مراجع معتبر، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. قیمت مناسب و ارائه ی محصول اصل، تضمین اصالت کالا و امکان مرجوعی قطعه در صورت اصل نبودن، برای جلب اعتماد مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد