yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

yadakyar

فروشگاه لوازم یدکی یدک یار در این بلاگ قصد دارد تا لوازم یدکی خودروها را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود ، میتوانید به سایت یدک یار مراجعه فرمایید.

تفاوت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی

 

تفاوت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی

 ممکن است زمانی که می خواهید تهیه کنید از خود بپرسید نوع آبی آن بهتر است یا سبز؟ والئو یک برند فرانسوی است که با کارتون سبز و لیبل هرینگتون در بازار ارائه می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید "دیسک و صفحه والئو" که در یک کارتون آبی ارائه می شود ساخت کشور کره جنوبی می باشد. 

دیسک و صفحه کلاچ والئو

والئو از سال 1923 تولید کننده دیسک و صفحه با کیفیت بای انواع ماشین ها می باشد. والئو در فرانسه، کره، اسپانیا، ایتالیا و ترکیه دارای کارخانه است و همه قطعات کلاچ را تولید می کنند. در این مقاله به مقایسه کیفیت و تفاوت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی می پردازیم .

ویژگی های محصولات والئو

تمام محصولات  با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند و محصولات را کارآمد و قابل اعتماد می سازند و رضایت کامل مشتری را تضمین می کنند. تخصص Valeo در تحقیق و توسعه امکان کاهش صدای کلاچ و ارتعاشات همراه با راحتی بیشتر راننده را از طریق تغییرات بهتر دنده فراهم می کند ، سواری نرم و راحت تری را به رانندگان ارائه می دهد.

 

کیفیت دیسک و صفحه والئو آبی بهتراست یا سبز ؟

 مهمترین شاخصه یک دیسک و صفحه کلاچ کیفیت مناسب و بالای آن است است و این یکی از بارزترین تفاوت ها بین این دو دیسک می باشد . "دیسک وصفحه والئو آبی" که ساخت کشور کره جنوبی است کیفیت پایین تری نسبت به نوع سبز آن که توسط فرانسه تولید می شود دارد.البته این به معنای کیفیت نامرغوب آن نیز و جنس آن در بسیاری از خودروها بسیار عالی به نظر می‌رسد و جنس آن به مراتب است نمونه ثبت که توسط کشور ترکیه ساخته می شود بهتر است. در ماشین های پراید که دیسک سبز ساخت ترکیه استفاده می‌شود کیفیت نمونه سبز و نمونه آبی تقریباً در یک ردیف قرار می گیرند اما در ماشین های دیگر بهتر است از دیسک و صفحه کلاچ والئو های سبز استفاده کنید.

 

مقایسه طول عمر دیسک و صفحه والئو سبز و آبی

طول عمرنیز یکی از مهم ترین مبحث ها درباره انتخاب دیسک و صفحه می باشد. در واقع اینکه صفحه والئو آبی به صورت تقریبی با توجه به میزان مصرف هر فرد و ماشین بین ۲۰ هزار تا۴۰ هزار کیلومتر می شود.

و این در صورتی به طول عمر"دیسک و صفحه والئو سبز" می تواند بین ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار باشد.

قیمت دیسک و صفحه کلاچ والئو سبز و آبی

"قیمت دیسک و صفحه والئو سبز" (valeo clutch) به دلیل کشوری که در آن ساخته شده است و کیفیت بالاتر گرفت البته در مواردی مانند دیسک و صفحه پراید و ال ۹۰ قیمت ها بسیار نزدیک و هم دیده می شوند اما بازهم قیمت بالای سخت تا حدودی بیشتر از نمونه آبی می باشد.

چرا باید دیسک و صفحه والئو را استفاده کنیم؟

 

مشخصات فنی دیسک و صفحه والئو 

بازگشت به اصول اولیه: محصولی که برای وسیله نقلیه طراحی شده باید حداکثر اثربخشی را تضمین کند. برای بهینه سازی اتصالات و اثربخشی ترمز

بسته بندی دیسک و صفحه والئو 

به لطف بسته بندی کاملاً جدید، از یکپارچگی پدها تا زمان نصب محافظت می شود. مدرن، کاربردی و جمع و جور زندگی را برای حرفه ای راحت تر می کند و به لطف برچسب بزرگتر، شناسایی بهینه قطعه را تضمین می کند.

لوازم جانبی سطح بالا دیسک و صفحه والئو

همه در یک جعبه، لنت های ترمز Valeo به راحتی قابل نصب هستند و از نیاز به سفارش قطعات اضافی خاص اجتناب می کنند

بهترین فناوری های دیسک و صفحه والئو

پد های توسعه یافته والئو بازار خاص یک وسیله نقلیه است. در بازار پس از فروش، یک ماده اصطکاک کاربردهای مختلف اتومبیل را پوشش می دهد.

 به عنوان یک متخصص پس از فروش برتر، از طریق محدوده ترمز نوآورانه خود، فن آوری های بسیار کیفی را برای بهبود ایمنی و راحتی هر برنامه فراهم می کند.

 

کیت های کلاچ بازاریابی برتر از نظر کیفیت و کارایی برای نیازهای بیشمار خودرو راه حل بهینه ای را در اختیار بازار قرار می دهند. محدوده ما شامل انتخاب عظیمی از کلاچ اتومبیل سواری و وسایل نقلیه تجاری سبک متناسب با برنامه های کاربردی از سراسر جهان است. Valeo متعهد است محصولات با بالاترین سطح کیفیت را که همچنین فن آوری نوآورانه را در آن ادغام می کند، به مشتریان ما عرضه کند.

 

نتیجه

با توجه به ماشین و مدل آن می توانید از یکی از دیسک و صفحه سبز یا آبی والئو استفاده نمایید. با توجه به قیمت، کیفیت و کارایی بهتر است برای ماشین هایی مانند پراید و پژو از نوع آبی و ماشین هایی مانند هیوندا، مزدا و غیره از والئوی سبز استفاده کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد